Ospravedlňujeme sa za dočasnú nedostupnosť tel. čísla zákazníckej podpory. Neváhajte nám napísať alebo nám zavolajte na české tel. číslo: +420 216 216 200.
Zabezpečenie a ochrana súkromia
Všetky údaje sú vo Výkaze práce bezpečne uložené, chránené a spoľahlivo dostupné. To je pre nás jediný správny spôsob, akým poskytovať služby.
|
Vaše údaje uchovávame v bezpečí.
Všetky účty Výkazu práce automaticky používajú pripojenie šifrované pomocou SSL – rovnakú úroveň
zabezpečenia, akú používajú online banky. Nikdy nebudete posielať ani prijímať citlivé informácie v
obyčajnom texte. Okrem toho je v dátových centrách zaistené fyzické aj vzdialené zabezpečenie zodpovedajúce
priemyselným štandardom.
Vaše súkromie je naša priorita.
Veľmi nám záleží na ochrane súkromia dát, ktoré nám naši zákazníci zverujú. Je to jedna zo základných
hodnôt, ktoré sú jadrom nami poskytovaných služieb. Neváhajte sa prosím pozrieť na konkrétne informácie o
našich
Zásadách spracovania osobných údajov.
Akú spoľahlivosť môžete očakávať:
Výkaz práce dosahuje priemernú dostupnosť služby 99,9 %. Vpravo nájdete niekoľko vecí, ktoré robíme pre
to, aby sme pre vás zostali dostupní, kedykoľvek budete potrebovať prístup k svojim informáciám.
-
Využívame popredných poskytovateľov cloudových služieb (Amazon, Microsoft)
-
Sieťové pripojenie zaisťuje niekoľko špičkových poskytovateľov.
-
Všetky dáta sú uložené v rámci diskového poľa na viacerých nezávislých diskoch.
-
Kritické servery majú redundantné zdroje napájania.
-
Kritické komponenty sú nasadené v (minimálne) redundantných pároch.
Naše zásady uchovávania údajov:
Našu úlohu správcu vašich údajov berieme veľmi vážne. Na ochranu vašich dát máme k dispozícii niekoľko
zálohovacích systémov, ktoré sa riadia týmito zásadami.
-
Všetky zálohy sú replikované do najmenej 2 fyzických dátových centier.
-
Všetky zálohovacie systémy sú testované každé dva týždne.
-
Zálohovanie prebieha niekoľkokrát za hodinu.
-
Zálohy databáz sa uchovávajú po dobu 90 dní.
-
Logy aplikácií (pre prípadnú pomoc zo strany podpory Výkazu práce) sú uchovávané po dobu
jedného roka.
Naše bezpečnostné postupy podľa štandardov v tomto odbore:
Systémy a procesy Výkazu práce sa riadia najlepšími bezpečnostnými postupmi v odbore.
-
Šifrovaná komunikácia medzi servermi a dátovými centrami.
-
Šifrovanie citlivých dát v databázach.
-
Servery so silnými firewallmi a monitorovaním.
-
Prísne kontrolovaný prístup k serverom a dátam zákazníkov.
-
Nezmeniteľné auditné zaznamenávanie všetkých prístupov k dátam v súvislosti s podporou.
Naše zodpovedné zverejňovanie informácií o zabezpečení:
Naši zákazníci nám zverujú svoje dáta a my túto dôveru berieme veľmi vážne. Postup v pravej časti slúži
na to, aby akákoľvek osoba alebo organizácia mohla nahlásiť zraniteľnosti služby Výkaz práce.
-
Zákazníci nám môžu zaslať úplný opis problému na adresu podpora@vykazprace.sk.
Pripojte ukážky kódu a čo najviac podrobností.
-
Náš bezpečnostný tím bezodkladne potvrdí prijatie e-mailu a preverí situáciu.
-
Preverenie väčšiny hlásení a stanovenie ďalšieho postupu zaberie menej ako 24 hodín.
-
Buďte zodpovední a zachovajte mlčanlivosť o tomto zistení, kým bezpečnostný tím Výkazu práce
neodpovie na vami nahlásený problém s informáciou, kedy bude problém vyriešený.
-
Výkaz práce nepodniká žiadne kroky proti stranám, ktoré prostredníctvom tohto procesu odhalia
problémy.