Evidencia pracovnej doby

3. 9. 2016   Ondřej Jón

Lámete si hlavu nad tým, ako viesť prehľad svojej vlastnej práce alebo evidenciu dochádzky a činnosť svojich zamestnancov vrátane zaznamenania ich polohy? Pomôcť Vám môže služba Výkaz práce.

Jednou z prepracovaných funkcií v rámci dochádzkového systému Výkaz práce je jednoduchá a prehľadná evidencia odpracovanej doby, ktorú je zamestnávateľ povinný viesť podľa zákona. Výhodou systému sú okrem iného prehľadné výstupy, ktoré môžu slúžiť aj ako podklady pre výpočet mzdy. Naviac máte k týmto dátam stály prístup online.

Výkaz každého pracovníka umožňuje evidovať prácu na jednotlivých zákazkách, sledovať prácu na úlohách či evidovať prácu v rôznych lokalitách kdekoľvek na svete. Veľkou výhodou systému je, že môžete individuálne každému zamestnancovi nastaviť jeho vlastnú pracovnú dobu alebo fond, ktorý musí za daný deň odpracovať. Pracovné doby si môžete kdekoľvek upravovať presne podľa Vašich potrieb.

Ako na to?

Zapisovanie práce je veľmi intuitívne a je hotové behom niekoľkých kliknutí v ktoromkoľvek dostupnom zariadení (viď nižšie). Stačí sa rozhodnúť, čo všetko si chcete zapísať do evidencie odpracovaného času.
A ako sa nastavuje pracovná doba? Jednoducho, v dvoch krokoch. Najprv si zvolíte dĺžku a názov pracovnej doby. Následne už len priraďujete pracovnú dobu Vašim pracovníkom podľa ich zmluvného úväzku a priebežná kontrola pracovného fondu môže začať.

Dostupné zariadenia pre Výkaz práce

Dochádzkový systém je prístupný ako pomocou aplikácie pre PC (dostupná taktiež v prenosnej verzii), tak aj priamo cez cloudové webové rozhranie, kde je možné previesť vlastné nastavenie systému tak, aby vyhovoval presne Vašim potrebám. Služba je dostupná aj ako aplikácia na mobilné zariadenie s operačným systémom iOS či Android, a to aj bez pripojenia k internetu. Záznamy zadané do ktoréhokoľvek zariadenia sú vždy automaticky synchronizované, akonáhle je pripojenie opäť dostupné. Pokiaľ uprednostňujete len klasický dochádzkový systém v podobe pevného terminálu umiestneného na pracovisku, máme aj pre tento prípad riešenie. Jednoduchú aplikáciu, ktorú môžete nainštalovať na ktoromkoľvek zariadení so systémom Windows 10. Pre plné využitie nášho dochádzkového systému sa stačí zaregistrovať a následne sa prihlásiť na všetky zariadenie, ktoré chcete využívať.

V prípade záujmu o ďalšie informácie nás neváhajte kontaktovať.


Témy v článku:  
  • Dochádzka
  • Možnosti využitia
  • Rozpis práce
  • Tlač a prehľady
  • Zákazky





  • Kontakt
  • Podpora: +421 226 226 226
  • Po–Pia: 9:00–17:00

  • Copyright © 2018 Systemart s.r.o.
  • Česká republika
  • Sledujte nás




Táto webstránka používa súbory cookies

Na prispôsobenie obsahu a reklám, poskytovanie funkcií sociálnych médií a analýzu návštevnosti používame súbory cookie. Informácie o tom, ako používate naše webové stránky, poskytujeme aj našim partnerom v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýzy. Títo partneri môžu príslušné informácie skombinovať s ďalšími údajmi, ktoré ste im poskytli alebo ktoré od vás získali, keď ste používali ich služby. Súhlasíte s používaním súborov cookie?

Zobraziť podrobnostiSkryť podrobnosti


Vaše nastavenie súborov cookie

Potrebné
Potrebné súbory cookie pomáhajú vytvárať použiteľné webové stránky tak, že umožňujú základné funkcie, ako je navigácia stránky a prístup k chráneným oblastiam webových stránok. Webové stránky nemôžu riadne fungovať bez týchto súborov cookies.

Štatistiky
Štatistické súbory cookies pomáhajú majiteľom webových stránok, aby pochopili, ako komunikovať s návštevníkmi webových stránok prostredníctvom zberu a hlásenia informácií anonymne.

Marketing
Marketingové súbory cookies sa používajú na sledovanie návštevníkov na webových stránkach. Zámerom je zobrazovať reklamy, ktoré sú relevantné a pútavé pre jednotlivých užívateľov, a tým cennejšie pre vydavateľov a inzerentov tretích strán.