Novinky vo verzii 6.9

21. 12. 2016   Martin Hochmal

 

Rozšírené nastavenie sadzieb

Sadzby si teraz môžete nastaviť rôzne pre každého pracovníka, zákazku alebo činnosť.
Pri všetkých variantoch je možné nastaviť rôzne sadzby pre rôzne obdobia.
To dohromady ponúka väčšiu variabilitu a využitie Výkazu práce.

Znížená cena rozpisu práce

Aby sa všetko ľahšie počítalo, cena za rozpis práce a dochádzku je od decembra rovnaká.
Nová cena je 1.5 € za pracovníka na mesiac. Pre jedného užívateľa je všetko stále zdarma.

Bonus za dobitie kreditu

Zvýhodnili sme dobíjanie kreditu. Čím vyššiu čiastku si dobijete, tým vyšší Vám pripíšeme bonus. Viac – viď. Cenník

Na čo sa môžete tešiť v roku 2017

 

Kompletný prehľad noviniek

 


Témy v článku:  
  • Novinky vo verzii
  • Sadzby
  • Účet





  • Kontakt
  • Podpora: +421 226 226 226
  • Po–Pia: 9:00–17:00

  • Copyright © 2018 Systemart s.r.o.
  • Česká republika
  • Sledujte nás




Táto webstránka používa súbory cookies

Na prispôsobenie obsahu a reklám, poskytovanie funkcií sociálnych médií a analýzu návštevnosti používame súbory cookie. Informácie o tom, ako používate naše webové stránky, poskytujeme aj našim partnerom v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýzy. Títo partneri môžu príslušné informácie skombinovať s ďalšími údajmi, ktoré ste im poskytli alebo ktoré od vás získali, keď ste používali ich služby. Súhlasíte s používaním súborov cookie?

Zobraziť podrobnostiSkryť podrobnosti


Vaše nastavenie súborov cookie

Potrebné
Potrebné súbory cookie pomáhajú vytvárať použiteľné webové stránky tak, že umožňujú základné funkcie, ako je navigácia stránky a prístup k chráneným oblastiam webových stránok. Webové stránky nemôžu riadne fungovať bez týchto súborov cookies.

Štatistiky
Štatistické súbory cookies pomáhajú majiteľom webových stránok, aby pochopili, ako komunikovať s návštevníkmi webových stránok prostredníctvom zberu a hlásenia informácií anonymne.

Marketing
Marketingové súbory cookies sa používajú na sledovanie návštevníkov na webových stránkach. Zámerom je zobrazovať reklamy, ktoré sú relevantné a pútavé pre jednotlivých užívateľov, a tým cennejšie pre vydavateľov a inzerentov tretích strán.