Verzia 7.6 - dôležité zmeny a vylepšenia

16. 8. 2019   Martin Hochmal

 

Zásadné zmeny vo fungovaní aplikácie:

Hlbšie prepojenie rozpisu práce a dochádzky

Ukážka obrazovky Výkazu práce Rozpis práce bol vylepšený (pozri zoznam nižšie), premenovaný na Výkaz práce a stal sa hlavnou agendou aplikácie. Bol tiež hlbšie prepojený s dochádzkou, ktorá sa stala jeho súčasťou, a teraz novo sprostredkováva ku každému záznamu Výkazu práce informácie o lokalite pracovníkov a či je dochádzka pre jednotlivé časové intervaly zadaná. V aplikácii zostala zachovaná aj možnosť Dochádzku nepoužívať. V tomto prípade je možné po novom k Výkazu práce doplniť aj lokalitu manuálne.



Prehľad o odpracovanom čase podľa Výkazu práce

Výkaz práce (predtým Rozpis práce) teraz tiež slúži ako jediný možný zdroj pre prehľad o odpracovanom čase jednotlivých pracovníkov a pre prípadnú tvorbu podkladu pre mzdy. Ak ste doposiaľ vyhodnocovali odpracovaný čas z Rozpisu práce, nič sa pre Vás teda nemení. Pre tých z Vás, ktorí vyhodnotenie vykonávali z dochádzky, budete teda musieť zmeniť systém spracovania.

Zmeny v systéme vyúčtovania

Pôvodný systém vyúčtovania musel byť s ohľadom na zmeny v aplikácii kompletne prepracovaný do dvoch cenových variantov. Jednotlivé varianty môžete nastaviť pre každého pracovníka oddelene.

Zjednodušený variant obsahuje:
- Vykazovanie práce
- Evidencia dochádzky s lokalizáciou
- Plánovanie práce
- Automatická kniha jázd
- Evidencia výdavkov
- Podklady k fakturácii
- Aplikačné programové rozhranie

Mesačná cena: 1.5 EUR za pracovníka
Plný variant obsahuje:
Všetko čo zjednodušený a naviac ...

- Vykazovanie na Zákazky
- Používanie Vlastných polí
- Sadzby pracovníkov a vozidiel



Mesačná cena: 3 EUR za pracovníka



Niektoré ďalšie vylepšenia

Šablony Výkazu práce

Do Výkazu práce pribudla funkcia na vytváranie osobných, alebo spoločných šablón záznamov.
Záznam tak môže byť vytvorený s kompletne predvyplnenými údajmi.

Plán

Po novom je vo Výkaze práce k dispozícii tiež Plán, kde je možné naplánovať pracovníkom prácu na konkrétne dni alebo bez časového obmedzenia. Pri vykazovaní práce sa následne dajú údaje z Plánu použiť na vyplnenie Výkazu práce.

Vyplnenie záznamu ľahko a rýchlo

V mobilnej a PC aplikácii je teraz terminál pre rýchly štart činností k dispozícii na obrazovke so záznamami Výkazu práce.
Je možné ho využiť v minimalizovanej verzii s najčastejšími činnosťami, alebo rozvinúť ponuku pokročilejších možností, ako je štart záznamu zo šablón, histórie a plánu.

Nová verzia ďalej prináša:

 

Kompletný prehľad noviniek

 


Témy v článku:  
  • Dochádzka
  • Mobilná evidencia
  • Novinky vo verzii
  • PC evidencia
  • Účet
  • Výkaz práce





  • Kontakt
  • Podpora: +421 226 226 226
  • Po–Pia: 9:00–17:00

  • Copyright © 2020 Systemart s.r.o.
  • Česká republika
  • Sledujte nás




Táto webstránka používa súbory cookies

Na prispôsobenie obsahu a reklám, poskytovanie funkcií sociálnych médií a analýzu návštevnosti používame súbory cookie. Informácie o tom, ako používate naše webové stránky, poskytujeme aj našim partnerom v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýzy. Títo partneri môžu príslušné informácie skombinovať s ďalšími údajmi, ktoré ste im poskytli alebo ktoré od vás získali, keď ste používali ich služby. Súhlasíte s používaním súborov cookie?

Zobraziť podrobnostiSkryť podrobnosti


Vaše nastavenie súborov cookie

Potrebné
Potrebné súbory cookie pomáhajú vytvárať použiteľné webové stránky tak, že umožňujú základné funkcie, ako je navigácia stránky a prístup k chráneným oblastiam webových stránok. Webové stránky nemôžu riadne fungovať bez týchto súborov cookies.

Štatistiky
Štatistické súbory cookies pomáhajú majiteľom webových stránok, aby pochopili, ako komunikovať s návštevníkmi webových stránok prostredníctvom zberu a hlásenia informácií anonymne.

Marketing
Marketingové súbory cookies sa používajú na sledovanie návštevníkov na webových stránkach. Zámerom je zobrazovať reklamy, ktoré sú relevantné a pútavé pre jednotlivých užívateľov, a tým cennejšie pre vydavateľov a inzerentov tretích strán.