O spoločnosti

2003–2005

Spoločnosť Systemart s.r.o. bola založená v roku 2003 v Hradci Králové. Na začiatku svojho pôsobenia sa špecializovala na vývoj účtovných systémov pre malé a stredne veľké firmy. Vznikol tak obľúbený účtovný systém Tempo, ktorý dodnes používa mnoho spoločností.

2005

Vďaka Tempu naberal tempo aj rast spoločnosti, a preto bola otvorená ďalšia pobočka firmy v Prahe.

2007

V rámci vývoja účtovného softwaru sa objavil pomerne intenzívny dopyt firiem po kvalitnom, a pritom jednoduchom dochádzkovom systéme spojenom s možnosťami evidencie práce podľa špecifických potrieb firiem s rôznym zameraním. Preto sa spoločnosť v roku 2007 na tento produkt zamerala a začala vyvíjať dnes už úspešnú aplikáciu "VÝKAZ PRÁCE", ktorá efektívne prepája dochádzku a evidenciu práce v závislosti na potrebách jednotlivých užívateľov.

2008

Vďaka rýchlemu rastu bola v roku 2008 otvorená tretia pobočka spoločnosti, a to v Brne.

2008–2017

V ďalších rokoch bola postupne dopracovaná mobilná verzia celého systému a boli doplnené mnohé zaujímavé riešenia, ktoré vychádzali predovšetkým z poznatkov a prianí našich klientov. V roku 2016 je aplikácia rozšírená pre použitie na pevnom termináli. Ten je určený pre stále pracoviská a k prihláseniu vie využiť odtlačok prsta aj čip.

2017

Dnes aplikácia obsahuje štyri navzájom prepojené možnosti správy a evidencie práce a dochádzky, ktoré tak robia tento produkt veľmi zaujímavým a dokonale prístupným všetkým užívateľom. Záznamy možno zadávať ako na webe, tak na PC, mobilnom telefóne alebo na pevnom termináli. Významným krokom vpred bola aj lokalizácia aplikácie do slovenčiny.

2018

V roku 2018 plánuje spoločnosť lokalizovať aplikáciu do anglického jazyka a umožniť tak jej používanie v rámci štátov EÚ pod značkou "LOGETO". Spoločnosť systemart, s.r.o. je čisto česká spoločnosť, ktorá má rada svoju pohodovú atmosféru a preferuje konzultatívny štýl vedenia tímu.

Vedúci tím



David Petrík

Vývoj a technológia

David zaisťuje, aby sa nápady premenili na skutočnosť a je zodpovedný za plynulý chod systému aj po technickej stránke. Patrí k tým zásadovým technokratom, ktorí sa snažia udržať neustály prísun nápadov na reálnom horizonte. David vyštudoval Vysoké učení technické v Brne. Vo voľnom čase sa venuje športovému potápaniu a cestovaniu.

Petr Slivka

Analýza

Petr je jedným zo zakladateľov spoločnosti, dlhé roky sa venoval vývoju zákazkového ekonomického softwaru a posledných 10 rokov je tým, kto prináša nové nápady a inovácie do Výkazu práce a snaží sa ich presadiť, niekedy aj partizánskymi spôsobmi. Petr vyštudoval České vysoké učení technické v Prahe. Vo voľnom čase čerpá energiu pri cestovaní.

Pavel Bláha

Stratégia

Pavel je stratég a zároveň v Systemartu venuje časť svojho času konzultáciám pri vývoji Výkazu práce. Svoje 31-ročné skúsenosti vo vedení veľkej stavebnej firmy premieta do požiadaviek na funkčnosť aplikácie. Pavel vyštudoval České vysoké učení technické v Prahe. Zaujíma sa o šetrný prístup k prírode a voľný čas venuje práci okolo domu a záhrady.





  • Kontakt
  • Podpora: +421 226 226 226
  • Po–Pia: 9:00–17:00

  • Copyright © 2018 Systemart s.r.o.
  • Česká republika
  • Sledujte nás




Táto webstránka používa súbory cookies

Na prispôsobenie obsahu a reklám, poskytovanie funkcií sociálnych médií a analýzu návštevnosti používame súbory cookie. Informácie o tom, ako používate naše webové stránky, poskytujeme aj našim partnerom v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýzy. Títo partneri môžu príslušné informácie skombinovať s ďalšími údajmi, ktoré ste im poskytli alebo ktoré od vás získali, keď ste používali ich služby. Súhlasíte s používaním súborov cookie?

Zobraziť podrobnostiSkryť podrobnosti


Vaše nastavenie súborov cookie

Potrebné
Potrebné súbory cookie pomáhajú vytvárať použiteľné webové stránky tak, že umožňujú základné funkcie, ako je navigácia stránky a prístup k chráneným oblastiam webových stránok. Webové stránky nemôžu riadne fungovať bez týchto súborov cookies.

Štatistiky
Štatistické súbory cookies pomáhajú majiteľom webových stránok, aby pochopili, ako komunikovať s návštevníkmi webových stránok prostredníctvom zberu a hlásenia informácií anonymne.

Marketing
Marketingové súbory cookies sa používajú na sledovanie návštevníkov na webových stránkach. Zámerom je zobrazovať reklamy, ktoré sú relevantné a pútavé pre jednotlivých užívateľov, a tým cennejšie pre vydavateľov a inzerentov tretích strán.