Ospravedlňujeme sa za dočasnú nedostupnosť tel. čísla zákazníckej podpory. Neváhajte nám napísať alebo nám zavolajte na české tel. číslo: +420 216 216 200.
Ako postupovať pri zrušení účtu
Ochrana osobných údajov je pre nás dôležitá a rešpektujeme súkromie našich užívateľov samozrejme aj
v prípade, ak sa rozhodnete prestať používať aplikáciu Výkaz práce (známu aj ako Logeto a Raport pracy)
a chcete si zrušiť účet.
|
Odstránenie účtu priamo v aplikácii
Najjednoduchší spôsob odstránenia účtu je použiť možnosť "Zrušiť účet" v nastaveniach aplikácie. Túto
možnosť nájdete v mobilnej aplikácii aj na webe. Odstránenie účtu týmto spôsobom prebehne okamžite.
Žiadosť o odstránenie účtu pomocou zákazníckej podpory
O zrušenie účtu môžete požiadať aj zaslaním emailu na
podpora@vykazprace.sk. Z bezpečnostných
dôvodov musí byť žiadosť odoslaná z kontaktného emailu majiteľa účtu. Vymazanie účtu týmto
spôsobom je spracované do 14 dní od odoslania žiadosti.
Čo sa stane s dátami po odstránení vášho účtu
Súčasne so zrušením účtu sa odstránia aj všetky dáta. Zálohy účtu (a dát v ňom) sú uchovávané 180 dní
po zrušení a potom sú tiež odstránené. Žiadne osobné informácie neuchovávame na marketingové ani
iné účely. Výnimkou je uchovávanie informácií nevyhnutných na dodržiavanie legislatívy.