Práca zamestnancov vykonávaná mimo pracovisko sa ťažko sleduje aj eviduje. Kladie vyššie nároky na radových zamestnancov pri vyplňovaní papierových formulárov a tiež na vedúcich pracovníkov, ktorí ich musia dôkladne kontrolovať. Všetky tieto náročnejšie podmienky, ktoré zaberajú veľké množstvo času, dokáže skvele vykompenzovať Výkaz práce predstavujúci komplexný dochádzkový systém, do ktorého môžu zamestnanci zadávať dáta o svojej aktivite pomocou Android alebo iOS aplikácie. Vedúci pracovníci si môžu následne aktivitu svojich zamestnancov skontrolovať pomocou webovej či desktopovej aplikácie.
Príklady profesií, u ktorých je možné využiť mobilnú aplikáciu:
Obchodný zástupca
Evidencia začiatku a ukončenia práce, vrátane automatického zaznamenania miesta výkonu práce v prípade použitia mobilnej dochádzky.
Opravár
Opravári trávia väčšinu času v teréne a pracujú operatívne. Svoju prácu môžu vykázať rýchlo a jednoducho prostredníctvom niekoľkých kliknutí na mobilnom telefóne. Ku každej vykonanej činnosti môžu priradiť jednotlivé zákazky, ktoré s nimi bezprostredne súvisia. Vďaka tomu výrazne ušetria svoj čas a vedúci pracovníci získajú vďaka synchronizáciu dát okamžitý prehľad o ich vykonanej práci.
Vodič
Pomocou dochádzky môžu vodiči evidovať svoje pracovné presuny vrátane prestávok a automatického zaznamenania miesta výkonu práce. Podľa vytvorených časov a miest v dochádzke možno s pomocou nápovedy v knihe jázd vytvoriť záznamy o jednotlivých jazdách vrátane presného počtu najazdených kilometrov.
Živnostník
Živnostníci síce nie sú zamestnancami, ale Výkaz práca je pre nich tak prínosný, že ich nemôžeme opomenúť. Samostatne pracujúci živnostníci, ktorí si zapisujú iba svoje záznamy, majú náš systém k dispozícii bezplatne. Môžu tak zdarma využívať evidenciu dochádzky, rozpis prác na jednotlivých zákazkách, knihu jázd, evidenciu výdavkov, prehľad nákladov a výnosov či podklady pre fakturáciu. To im ponúka neoceniteľnú spätnú väzbu a informácie o stave ich podnikania, či priestor pre zlepšenie.
Projektový manažér
Projektoví manažéri využívajú Výkaz práce k organizácii vlastnej práce a na riadenie práce kolegov, ktorým kontrolujú a vyhodnocujú plnenie zadaných úloh. Vďaka tomu sú efektívnejší a lepšie koordinujú svoj tím.
Ak máte aj iných zamestnancov, ktorí pracujú na rôznych projektoch a často aj na rôznych miestach, vyskúšajte aplikáciu Výkaz práce na 2 mesiace ZADARMO alebo si aplikáciu vyskúšajte na pred-pripravenom demo účte, z pohľadu stavebnej firmy. V prípade záujmu o ďalšie informácie nás neváhajte kontaktovať.