Kompletnú vykázanú prácu pracovníkov a cesty vozidiel je možné evidovať na jednotlivé zákazky, prípadne ich členenia.
V prípade potreby je možné evidovať aj akékoľvek ďalšie výdavky, a získať tak ucelený prehľad o ziskovosti zákaziek.
Pomocou prehľadných tabuliek a tlačových výstupov získate dokonalý prehľad o nákladoch a výnosoch jednotlivých zákaziek vrátane ich časového vývoja.
Exporty dát do formátu excel a pdf sú samozrejmosťou.
Pre pokročilých podporujeme vo formáte excel aj prácu s kontingenčnými tabuľkami.
Možnosti nastavenia a sledovania
Vo webovej časti aplikácie môžete povoliť jednotlivým pracovníkov práva na vybrané zákazky.
Tieto zákazky sa im potom budú ponúkať k vyplneniu na nimi používaných zariadeniach.
Každý pracovník má teda k dispozícii len zákazky, na ktorých mu umožníte vykazovať prácu.
Adresár kontaktov
Súčasťou tejto agendy je tiež adresár kontaktov, ktorý možno využiť pri vytváraní podkladov pre fakturáciu alebo priamo pre fakturáciu.
Zákazky tak môžete evidovať a vyhodnocovať aj z pohľadu jednotlivých kontaktov.
Na prispôsobenie obsahu a reklám, poskytovanie funkcií sociálnych médií a analýzu návštevnosti
používame súbory cookie. Informácie o tom, ako používate naše webové stránky, poskytujeme aj
našim partnerom v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýzy.
Títo partneri môžu príslušné informácie skombinovať s ďalšími údajmi,
ktoré ste im poskytli alebo ktoré od vás získali, keď ste používali ich služby.
Súhlasíte s používaním súborov cookie?
Potrebné súbory cookie pomáhajú vytvárať použiteľné webové stránky tak, že umožňujú základné funkcie, ako je navigácia stránky a prístup k chráneným oblastiam webových stránok. Webové stránky nemôžu riadne fungovať bez týchto súborov cookies.
Štatistiky
Štatistické súbory cookies pomáhajú majiteľom webových stránok, aby pochopili, ako komunikovať s návštevníkmi webových stránok prostredníctvom zberu a hlásenia informácií anonymne.
Marketing
Marketingové súbory cookies sa používajú na sledovanie návštevníkov na webových stránkach. Zámerom je zobrazovať reklamy, ktoré sú relevantné a pútavé pre jednotlivých užívateľov, a tým cennejšie pre vydavateľov a inzerentov tretích strán.